Urmarirea comenzii
Dupa ce ati inregistrat comanda aveti posibilitatea de a urmari statusul acesteia accesand contul de client, sectiunea Comenzi.
Anularea/Modificarea comenzii
Beneficiati de posibilitatea anularii/modificarii unei comenzi accesand contul de client, sectiunea Comenzi.
In cazul in care anularea/modificarea nu mai este posibila din cont si doriti sa modificati comanda ne poti anunta cat mai repede folosind rubrica de contact, iar noi vom face tot posibilul pentru a anula/modifica comanda.
Livrarea produselor
Aria de acoperire a serviciilor oferite de compania noastra cuprinde localitatiile Timisoara, Dumbravita, Mosnita, Giarmata, Ghiroda, San Andrei, Becicherec, Sanmihai, Sag, Padureni, Jebel, Vinga, Jimbolia, Lugoj, Arad, precum si in localitatiile de pe o raza de 50 km.
Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.
Toate produsele sunt expediate clientului în 24-72 de ore de la data validarii comenzii. In scurt timp veti fi contactat de unul dintre operatorii nostri care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare.
Livrarea produselor se face în termenul stabilit in zonele de acoperire ale curierului. Un agent Nemo Express va va contacta inainte de livrarea coletului. Daca livrarea produselor trebuie facuta in afara zonei de acoperire, curierul va percepe o taxa suplimentara, care va va fi comunicata telefonic de unul dintre operatorii nostri in momentul confirmarii comenzii.